Ah oui, parcequ'ils ont déjà essayé ce qui est expliqué làLa Gomme a écrit :J'ai que des SDS manchots

Modérateur : Modérateurs
Ah oui, parcequ'ils ont déjà essayé ce qui est expliqué làLa Gomme a écrit :J'ai que des SDS manchots
Moi j'attends Avril, parce que le support modifié actuel (B Carrier) ne résoud pas le pb.There is a 'recall' on some SV cars for the rear brake lines. If this relates to your car you will receive contact through the agent that sold you your car.
There is also an 'in service update' letter for all cars with a BMW differential carrier. The carriers will need to be checked for security and detail of how to do this will be included in the letters. If the current carrier is ok, you will have the option to update to the B type carrier as per fitted to our Academy race cars (this has c/s rear fixings offering better clearance). Alternatively, you can wait until April 2013 for a revised system which will include a new carrier and a new differential back plate
NON, vous lisez ou vous dormez ?Donc ça ne concernerai que les chassis SV, pas les S3...
There is a 'recall' on some SV cars for the rear brake lines. .....
There is also an 'in service update' letter for all cars with a BMW differential carrier.
Bon à savoir, merci.Blackcat 78 a écrit :![]()
SV à Brou, pour 50 Euros, fait un échange du tube de Dion pour un modifié par leurs soins afin d'éviter les têtes de vis du pont.
JuJu a ça sur la sienne, sans doute efficace mais il parait que c'est pas très "beau""SV à Brou, pour 50 Euros, fait un échange du tube de Dion pour un modifié par leurs soins afin d'éviter les têtes de vis du pont
Euh ... j'ai pas dit que c'était pas beauZAGATO a écrit : JuJu a ça sur la sienne, sans doute efficace mais il parait que c'est pas très "beau""